هر جا چراغی روشنه

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...

هر جا چراغی روشنه

هر جا  چراغی روشنه

از ترس تنها بودنه

ای ترس تنهایی من

اینجا چراغی روشنه

اینجا یکی از حس شب احساس وحشت میکنه

هر روز از فکر سقوط با کوه صحبت میکنه

جایی که من تنها شدم شب قبله گاه آخره

اونجا تو این قطب  سکوت کابوس طولانی تره

من ماه میبینم هنوز

این کور سوی روشن و

اینقدر سو سو میزنم شاید یه شب دیدی من و

شاید شبی دیدی من و

هر جا چراغی روشنه.............


نظرات شما عزیزان:

sepehr
ساعت8:20---31 شهريور 1393
اگر مهربان باشی تورا به داشتن انگیزه های پنهان متهم میکنند ولی مهربان باش...

اگر شریف و درستکار باشی فریبت میدهند ولی شریف و درستکار باش...

نیکی های امروزت را فراموش میکنند ولی نیکوکار باش...

بهترین های خود را خود به دنیا ببخش حتی اگر هیچگاه کافی نباشد و در نهایت میبینی که هر آنچه هست همواره میان تو وخداوند است نه میان تو و مردم...


سپهر
ساعت14:11---30 شهريور 1393
وبتون زیباست و کاستی نداره فقط اگه یه قالب عاشقانه به جای قالب فعلی بذاری زیباتر میشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 13:44 ] [ Asemoon ] [ ]