خاطره

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...

خاطره

ﻣـﻴﺮم از ﺷﻬﺮ ﺗﻮ ﺑﺎ ﻳﻪ ﻛﻮﻟﻪ ﺑﺎر از ﺧﺎﻃﺮه

‫دل ﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪه ﭘﻴﺸﺖ ﮔﺮﭼﻪ ﭘﺎﻫﺎم ﻣﺴﺎﻓﺮه

 

‫ﻣﻴـﮕﺬره ﻫـﻤﺮاه ﺟـﺎده ﻳﺎد ﺗﻮ از ﺗﻮ ﺧﻴﺎﻟﻢ

‫ﺗﻮي راه درﻳﻎ از اﺑﺮي ﻛﻪ ﺑﺒﺎره واﺳﻪ ﺣﺎﻟﻢ

 

‫ﺗﻮي ﻫﺮ ﮔﻮﺷﻪي اﻳﻦ ﺷﻬﺮ دارم از ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﻳﺎدي

‫ﻣـﻲﺳـﻮزوﻧـﻪ ﻣـﻨﻮ ﻳـﺎدِ دﻟـﻲ ﻛـﻪ ﺑـﻪ ﻣﻦ ﻧﺪادي

 گالری عکس رویای خیس

‫راه ﻣﻴـﺎﻓﺘﻢ ﺑﻲ ﻫﺪف، ﻣـﻘﺼﺪ راﻫـﻮ ﻧﻤﻲدوﻧﻢ

‫ﻛﺎش ﻣﻴﺸﺪ آروم ﺑﮕﻴﺮم وﻟﻲ اﻓﺴﻮس ﻧﻤﻲﺗﻮﻧﻢ

 

‫ﻛﻮ ﻳﻪ ﻗﺎﺻﺪك ﺗﻮ ﺟﺎده ﻛﻪ ﺑﺸﻪ ﻫـﻤﺴﻔﺮ ﻣﻦ

‫ﻣﻦ ﻳﻪ ﻗﺼﻪام ﻛﻪ ﺟﺪاﻳﻲ ﺷﺪه ﻓﺼﻞ آﺧﺮ ﻣﻦ

 

‫ﺗﻮي ﻫﺮ ﮔﻮﺷﻪي اﻳﻦ ﺷﻬﺮ دارم از ﻋﺸﻖ ﺗﻮ ﻳﺎدي

‫ﻣـﻲﺳـﻮزوﻧـﻪ ﻣـﻨﻮ ﻳـﺎدِ دﻟـﻲ ﻛـﻪ ﺑـﻪ ﻣﻦ ﻧﺪادي

 

ﻣﻴﺮم و ﮔﻢ ﻣﻴﺸﻢ آﺧﺮ ﺗﻮ ﻏﺮوبِ دﺷﺖ ﻏﺮﺑﺖ

‫ﻧـﻤـﻲﺗـﻮﻧـﻢ ﻛـﻪ ﺑـﻤﻮﻧﻢ ﺗﻮي ﺷﻬﺮ ﺑﻲ ﻣﺤﺒﺖ



نظرات شما عزیزان:

jessica
ساعت18:38---12 شهريور 1393
ناناسم وبت معرکس
همه چیش
مطالبت فوق العادس
همشون واقعیته
پاسخ: ممنون گلم


ehsanpishro
ساعت15:48---11 شهريور 1393
سلام خسته نباشی وب خوبی داری ممنونم موفق باشی
پاسخ:تشکررررر


╬♤ǍɱǏЯ♤╬
ساعت15:42---11 شهريور 1393
سلام وبلاگت عالیه وب منم سر بزن مطلباش خوبن
اگر دلت گرفت...


سکوت کن...

این روزها هیچکس معنی دلتنگی را نمیفهمد


tnt
ساعت15:42---11 شهريور 1393
خیلی زیبا بود
======== وبلاگ قشنگی دارید و همچنین قالب و موزیک پلیر
بهتون تبریک میگم
پاسخ:merciiiiiiiiiiiii


فاطمه
ساعت15:36---11 شهريور 1393
عالیییییییییییی

حمید رضا
ساعت15:19---11 شهريور 1393
سلام مرسی از زحماتتون

پاسخ: خواهش میکنم


mojtaba
ساعت0:54---11 شهريور 1393
وبت عالیه افرین معلومه که روش وقت گداشتین موفق باشید
پاسخ:لطف دارید ممنون


mojtaba
ساعت0:53---11 شهريور 1393
من این شهرو ترک میکنم بعد تو
واسه اینکه یک ذره آروم بشم
سراغی نگیر از منو گریه هام
فقط از تو اینه همه خواهشم
من این شهرو ترک میکنم بعد تو
شاید درد این غصه یادم بره
اگه از خودم از دلم میگذرم
میخوام حس کنم حال ِ تو بهتره

نباید بفهمی که حالم بده
نمیخوام دردامو تسکین بدی
بعیده که برگردی تو زندگیم
به من حرفتو رک و واضح زدی

فراموش کن خیلی بی طاقتم
که روزای من رنگِ بی رنگیه
اگه اینهمه اشک رو گونمه
توجه نکن واسه دلتنگیه
نگاهم به عشق بعد از این زخمیه
نگاهی پُر از درس تنها شدن
یه فکر خراب یه زخم ِ عمیق
از این یادگاری که دادی به من
هنوز به وجود تو وایستمو
یه حسی منو سمت تو میکشه
به من فرصت بی خیالی بده
اگر نه منو گریه هام می کُشه
نباید بفهمی که حالم بده
نمیخوام دردامو تسکین بدی
بعیده که برگردی تو زندگیم
به من حرفتو رک و واضح زدی


محمد حسن
ساعت0:35---11 شهريور 1393
سلام وبلاگ خوبی دارین موفق باشید

مهران
ساعت0:33---11 شهريور 1393
ارزش دوست برایم ب قدریست ک پلی برای عبورش شوم حتی اگر لحظه ای ب زیر پایش نگاه نکند
پاسخ: خیلی زیبا بود


کلب بی بی رقیه
ساعت0:11---11 شهريور 1393
فصل بی وزنی




مرا از فصل بی وزنی مجزا می کنی یا نه؟

گره خوردم به پوچی ها،گره وا می کنی یا نه؟

درختی خشک هستم که دچار قحطی خاکم

تمام شاخه هایم را شکوفا می کنی یا نه؟

میان شرم ساری ها دوباره گم شدم حالا

مرا بی بی نمی دانم که پیدا می کنی یا نه؟

مریضم حس بد دارم دچار بغض ها هستم

پر از دردم بگو با من مدارا می کنی یا نه؟

به یک دنیا کمک کردی یه یک عالم شفا دادی

دل بیمار من من را هم مداوا می کنی یا نه؟

اسیر سحر تقدیرم شبیه بغض یک دیوار

از این بن بست می ترسم دری وا می کنی یا نه؟

بین اوج پشیمانی و شرم روی پیشانی

ببین این اشک هایم را تماشا می کنی یا نه؟

منم با اضطرابی شور واعمالی پر از وحشت

واین نامه...... فقط ماندم که امضاء می کنی یا نه؟


think.loxblog.com
ساعت0:03---11 شهريور 1393
وب قشنگي داري. دمت گرم
پاسخ: ممنووووووووووون


چشم انتظار
ساعت23:58---10 شهريور 1393
موفق باشید
یاحق


رومینـــــــــا
ساعت23:55---10 شهريور 1393
سلاااااااااااااام عجیجم...وبت خیلی باحاله موفق باشی گلکم
پاسخ:سلللللللام گلم مرسی ممنوون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:, ] [ 20:25 ] [ Asemoon ] [ ]