تو کجایی سهراب...

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...

تو کجایی سهراب...

تو کجایی سهراب؟؟؟
خانه ی دوست فرو ریخت سرم!!
آرزویم را دستی دزدید.....
مانده ام عشق کجا مدفون شد؟؟همه را سوزاندن؟؟
گله دارم سهراب.....
دل من سخت گرفته است بگو...
هوس آدمها تا کجا قلب را میکوبد؟؟
تا کجا باید رفت تا ز چشمان سیاه مخفی شد؟؟
دوست دارم بروم
این همه خاطره را از دل من بردارید.....
عشق را جای خودش بگذارید.....
بگذارید به این خوش باشم.....
که به قول سهراب....
پشت دریاها شهریست....
که در آن هیچ کسی تنها نیست...
عشق بازیچه ی آدمها نیست....
زندگی عرصه ی ماتم ها نیست....
ای دل کوچک من.....غصه نخور....
تو خدایی داری که بزرگ است بزرگ...
و به قول سهراب در همین نزدیکیست..
ای دل کوچک من....
بگذار غم و غصه ببارد....
شاید...
شاید این بار خدا میخواهد که پس از بارش غم.....
و پس از خواندن نامش هردم...
آسمان دل تو صاف شود....
و نگاهت به همه اهل زمین پاک شود....
شاید این بار خدا میخواهد که خودش چتر تو باشد....
که بمانی....نروی....
و دگربار نگویی *سهراب* قایقت جا دارد؟؟؟


نظرات شما عزیزان:

آـرام
ساعت15:19---15 شهريور 1393
عالیست...

asma
ساعت15:30---11 شهريور 1393
سلام وب قشنگی داری موفق باشی.خوشحال میشم ب منم سر بزنی
پاسخ: سلام حتما سرمیزنم


maryam
ساعت23:43---10 شهريور 1393
آفرین من عاشق سهرابم وبت جالبه
پاسخ: مرسی بهم سرزدی سعی میکنم از سهراب بیشتر بذارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 10 شهريور 1393برچسب:, ] [ 15:39 ] [ Asemoon ] [ ]