ترانه ی خاص

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...

ترانه ی خاص

توجه توجه : این یک اهنگ خیلی خیلی خاصه پیشواز گوشی یک ادم مهمه کسی که واسم یک دنیاست اما دارن وادارم میکنن فراموشش کنم.  خیلی دردناکه این موضوع دعا میکنم هیچکس هیچ وقت تجربش نکنه.  

I Love You

دلم تنگه مثل ابرای تیره
تویه حسی مث زندون اسیره
تـــو از احساس من چیزی نمیدونی
که داری بی خودی من و می رنجونی
 

یه امشب جای من باش
جای اونی که چشماش به در خشک شد
ولی عشقش نیومد
 
بزار یادت بیارم چجوری بی قرارم
دل من غیر تـــو راهی نداره

من از تـــو یاد گرفتـــــــم تـــــــموم زندگیــــــــــم و
حالا با کی بگـــــــــم این قصه ی وابستگیــــــــم و
رو دوش کی بزارمـــــــ! یه دنیـــــــا خستگیــــــم و

باید کاری کنی تـــو که باز مثل قدیما بهم خیره بشن چشمهای خیس و اشکی ما
همین امشب که تنهام باید برگردی اینجا
باید کاری کنی آروم بگیرم
باید یک لحظه دستاتـــو بگیرم
باید برگردی امشب باز به این خونه
باید این لحظه ها یادت بمونه



نظرات شما عزیزان:

مهدیس
ساعت15:31---15 شهريور 1393
واقعا وبت عالیه امیدوارم ب عشقت برسی
پاسخ: مرسی گلم انشالــــــلـــــــــــه


sorosh
ساعت15:15---15 شهريور 1393
وبت خیلی زیباست خیلی خوبه ک چنین مطالب خوبی دارید اگ خواستی تبادل لینک کنیم بهم خبر بده ک از این ب بعد بیشتر بهت سر بزنم . خوشحال میشم بهم سر بزنی و نظرتو بگی
پاسخ:سلام ممنون بهم سرزدی حتما بهت سرمیزنم


امیر
ساعت14:43---15 شهريور 1393
سلام
وب قشنگی داری لایک داره وبت
امید وارم مث من نشی وبه عشقت برسی
خوشحال میشم بهم سربزنی و تبادل لینک داشته باشیم
پاسخ:سلام نظر لطفتونه . حتما در اولین فرصت به وبتون سرمیزنم راستی میتونید با تبادل لینک مشکلی ندارم لینک کنید خبر بدید لینکتون میکنم


آفتاب
ساعت7:55---15 شهريور 1393
سلام
وبلاگت خیلی خشکل شده
امیدوارم به عشقت برسی
پاسخ: سلام دوستی ممنون بهم سرزدی کاش توی نویسندگی و بهبود وبم هم کمکم میکردی


پشه
ساعت1:13---15 شهريور 1393
((
دو ساعت نوشتم دستم خورد از نو پاک شد
عیب نداره
نوشتم قالبت باحاله
این آهنگه دلم تنگه مثه ابرای تیره هم عالیه
کلا آفرین وبت بد نبود
پاسخ:مرسی وقت گذاشتی پشه جونم ممنون


اکام چت
ساعت13:40---7 شهريور 1393
http://akamchat.comبهترین مکان برای دوست یابی با محیطی شاد و جذاب و اماده تبادل لینک با شما مهم نیس رتبتون چیه تبادل میکنیم

سمیرا
ساعت12:50---7 شهريور 1393
وب قشنگی داری موفق باشی

Hasti
ساعت12:37---7 شهريور 1393
وبت خیلی توپه موفق باشی

مارال
ساعت12:29---7 شهريور 1393
سلام آسمون جونم!!خیلی قشنگه آهنگش!!!امیدوارم که هر چی صلاحت هست همون اتفاق بیفته برات!!
نه به زور باشه!!!!
هی خدا خیلی سخته!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 7 شهريور 1388برچسب:, ] [ 11:59 ] [ Asemoon ] [ ]