درد دل من...

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...

درد دل من...

گاهــی کسـی رو دوســت داری ، نمی فهمـــــــــــد ...

گاهــی کسـی تو را دوست دارد ، نمی فهمـــــــــی ...

گاهی هر دو هم را دوست دارید ، نمی فهمنــــــــد

 

 

جدایی و فاصله separation



نظرات شما عزیزان:

عرفان
ساعت16:36---7 شهريور 1393
عالیههههههههههههههه
پاسخ: merciiiiiiiiiii


تنگ طه
ساعت13:03---7 شهريور 1393
بزرگترين مشكل ما همينه كه احساسات خودمون رو نمي تونيم به طرف مقابل ابراز كنيم و هم خودمون نمي تونيم طرفمون را درك كنيم و هم اون نمي تونه ما رو درك كنه

خوشحال
ساعت12:20---7 شهريور 1393
وبت بیست بیسته اهنگ روش که دیگه نگو!!!!!

بوسه
ساعت23:51---5 شهريور 1393
عــــــــــــــالی

alibieber
ساعت23:28---5 شهريور 1393
وبنون خوبه..ممنون

amir arsalan
ساعت22:53---5 شهريور 1393
سلامممم
دلم میخواد روبروم بشینه بهش بگم چقدر دلم واسش تنگ شده بود..که قلبم واسه اون می تپید..هنوزم مثه قبل دوسش دارم اما..
دیگه دستام واسش عرق نمیکنه...

وبت خعلی باحاله
پاسخ: مرسییی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 5 شهريور 1393برچسب:, ] [ 22:4 ] [ Asemoon ] [ ]