به سراغ من اگر می آیید

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...

به سراغ من اگر می آیید

به سراغ من اگر می آیید،

 پشت هیچستانم .

پشت هیچستان جایی است.

 پشت هیچستان رگ های هوا ،

پر قاصد ها ییست که خبر می آرند،

از گل واشده ی دورترین بوته ی خاک .

روی شنها هم نقشهای سم اسبان سواران ظریفی است

که صبح،به سر تپه ی معراج شقایق رفتم

 

پشت هیچستان ، چتر خواهش باز است:

تا نسیم عطشی در بن برگی بدود،

زنگ باران به صدا می آید.

آدم اینجا تنهاست

                  و در این تنهایی، سایه ی نارونی تا ابدیت  جاریست .

به سراغ من اگر می آیید،

                نرم و آهسته بیایید

                 مبادا که ترک بردارد چینی نازک تنهایی من.

                                                       (سهراب سپهری)



نظرات شما عزیزان:

rahgozar
ساعت22:08---5 شهريور 1393
asheghe sohrabam az sohrab bishtar bezar.movafagh bashi
پاسخ: حتما تمام سعیم را میکنم


صادق
ساعت0:24---20 مرداد 1393
نگاهت رنج عظیمی است،
وقتی بیادم می‌آورد که چه چیزهای فراوانی را هنوز به تو نگفته‌ام


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 مرداد 1393برچسب:, ] [ 23:11 ] [ Asemoon ] [ ]