به جاي تو

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...

به جاي تو

من جایِ تــــو چـــ ای می نوشم

جایِ تو خستـــــ ه می شوم

جایِ تــو بغـــــ ض می کنم

جایِ تـــــ و می خنـــدم

من جایِ تـــو به انتــــ ظار می نشینم

برایِ کوچــــه هایِ بی خـــوابِ این شهـــــ ر لالایــــی می خوانم

من جایِ تـــو با خــــــودم حــــــ رف می زنم

قـربان صدقـــــ ه اش می روم

حرف هایــش را گـــــــ وش می دهم

اشک هایـــــــش را پــــــ اک می کنم

و هرروز به جایِ تـــو از خــــــ ودم می خواهم

برایم لبــــاس هـــایِ نــــــــ و بپوشد

موهایــــــ ش را ببافـــد

دستــــــــ م را بگیـرد

تکیــــه گاهــــ م شود

تــو نیستــــ ی و من هــــرروز

تــو را زندگــــــــ ی می کنم

تــــو را می بوســــــــ م

تــو را می بینـــــ م

مـــن

هــرروز

خــــــ ودم را

به جایِ تـــو دوســــ ت می دارم

و ایــــ ن ها یعنـی

مـن هـرروز تـــــــــ و را در دلــم

زنــده نگـــــــ ه می دارم...
 


نظرات شما عزیزان:

sharareh
ساعت1:20---3 شهريور 1393
مرسی گلم عالی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 17 مرداد 1393برچسب:, ] [ 10:54 ] [ ] [ ]