من ازاوناییشم ک خودمو جلد میکنم(بقول بعضیا)

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...

من ازاوناییشم ک خودمو جلد میکنم(بقول بعضیا)

بهش گفتم:امام زمان(عج)رو دوست داری؟

گفت :آره خیلی دوسش دارم

گفتم:امام زمان حجاب رو دوست داره یا نه؟

گفت:آره!

گفتم:پس چرا کاری ک آقا دوس داره انجام نمیدی؟

گفت :خب چیزه....ولی دوس داشت امام زمان ب ظاهر نیست ب دله...

گفتم:ازاین حرف بدم میاد..

گفت:چرا؟

براش ی مثال زدم...

گفتم:فرض کن ی نفر بهت خبر بده ک شوهرت با ی دختر خانم دوست شده.والان توی ی رستوران داره شام میخوره.توهم سراسیمه میری ومیبینی بله!!!!!!!!!!!!آقا نشسته با دختره دل میده وقلوه میگیره...

عصبانی میشی وبهش میگی:ای نامرد ،بهم خیانت کردی!!!!

بعد شوهرت بلند میشه وبهت میگه: عزیزم من فقط تورو دوست دارم

بعد تو بهش میگی:اگه منو دوس داری این دختره کیه؟چرا باهاش دوس شدی؟چرا اوردیش رستوران؟

اونم برمیگرده بهت میگه:عزیزم ظاهرو نبین مهم دله،دوس داشتن ب دله....

دیدم حالتش عوض شده.

بهش گفتم :تو این لحظه ب شوهرت نمیگی،مرده شور دلتو ببرن!!!

تو نشستی با ی دختر عشق بازی میکنی ،بعد میگی من تو دلم تو رو دوس دارم؟؟

حرف شوهرتو باورمیکنی؟

گفت:معلومه ک ن!!

دارم میبینم ک خیانت میکنه،چطور باور کنم،معلومه ک دروغ میگه.

گفتم:پس حجابت...

اشک تو چشاش جمع شده بود.

روسریش رو جلو کشید وباصدای لرزونش گفت:من جونمو فدای امام زمانم میکنم.حجاب ک قابلشو نداره.

ازفردا دیدم با چادر اومد.

گفتم:با ی مانتوی مناسبم میشه حجابو رعایت کرد!!

خندیدو گفت: میدونم!ولی امام زمان چادرو بیشتر دوس داره.

میگفت:احساس میکنم،آقا داره بهم لبخند میزنه...


نظرات شما عزیزان:

attarishafa)rahgozar)
ساعت10:43---5 مهر 1393
خیلی قشنگ بود .آفرین به شما با این مطالب آموزنده و خو و تاثیرگذارتون
پاسخ: خیلی ممنون


وحيد
ساعت22:22---13 مرداد 1393
عاليه اگه خواستي به روم ما هم يه سر بزن مرسي http://bloodchat.ir/?Chat

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 12 مرداد 1393برچسب:, ] [ 11:14 ] [ Asemoon ] [ ]