ای ساربان اهسته رو

زندگی را نفسی ارزش غم خوردن نیست...

ای ساربان اهسته رو

ای ساربان آهسته رو کارام جانم می‌رود   وان دل که با خود داشتم با دلستانم می‌رود
من مانده‌ام مهجور از او بیچاره و رنجور از او   گویی که نیشی دور از او در استخوانم می‌رود
گفتم به نیرنگ و فسون پنهان کنم ریش درون   پنهان نمی‌ماند که خون بر آستانم می‌رود
محمل بدار ای ساروان تندی مکن با کاروان   کز عشق آن سرو روان گویی روانم می‌رود
او می‌رود دامن کشان من زهر تنهایی چشان   دیگر مپرس از من نشان کز دل نشانم می‌رود
برگشت یار سرکشم بگذاشت عیش ناخوشم   چون مجمری پرآتشم کز سر دخانم می‌رود
با آن همه بیداد او وین عهد بی‌بنیاد او   در سینه دارم یاد او یا بر زبانم می‌رود
بازآی و بر چشمم نشین ای دلستان نازنین   کاشوب و فریاد از زمین بر آسمانم می‌رود
شب تا سحر می‌نغنوم و اندرز کس می‌نشنوم   وین ره نه قاصد می‌روم کز کف عنانم می‌رود
گفتم بگریم تا ابل چون خر فروماند به گل   وین نیز نتوانم که دل با کاروانم می‌رود
صبر از وصال یار من برگشتن از دلدار من   گر چه نباشد کار من هم کار از آنم می‌رود
در رفتن جان از بدن گویند هر نوعی سخن   من خود به چشم خویشتن دیدم که جانم می‌رود
سعدی فغان از دست ما لایق نبود ای بی‌وفا   طاقت نمیارم جفا کار از فغانم می‌رود

نظرات شما عزیزان:

♥°o.O̶̲ ̶̶̶̶̲̲̲̲̅○̶̶̲̲•̶̶̲̲ℕ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℓ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Լ̶̶̶̶̲̲̲̲̅O̶̶̶̶̲̲̲̲̅Ʋ̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℱ̶̶̶̶̲̲̲̲̅Å̶̶̶̶̲̲̲̲̅ℛ̶̲
ساعت9:31---13 مهر 1393
جناب آقای نفس خیلی وقته ازم دوری! دیگه دارم میمیرم تا حالاهم خیلی هنر کردم! اخه مگه انسان بدون نفس زنده میمونه...!!!behamsarbazan

elham
ساعت23:14---11 مهر 1393
سچنــב وقتـیـ ωـت ؛

هــر چـه مـیـ گرבمــ

هیــچ حر؋ــیـ بهـتــر از ωــڪـــوتـــ پـیـــבا نـِمـیــڪـنمــــ,

نـگـآهـــمــــ امٌـــآ . . . !

گــاهـیـ حــر؋ــــ مـیـ زنـــב؛

گـاهــیـ ؋ـریــآב مـیـ ڪشـــב؛

و مـךּ همیشـه بـه בنـبـالــ ڪــωــیــ مـیـ گــرבمـــ؛

ڪـه بـ؋ـهـمــــב!

ایךּ نگــآهـ פֿـ ωـتـه ؛

چـه مـیـ פֿــوآهــב بـگــویـــــב ...!


كاترينا
ساعت22:44---10 مهر 1393
خيلي وب زيبايي داري
پاسخ: ممنون کاش ادرس وبتو کامل گذاشته بودی بهت سرمیزدم


gilhava
ساعت22:41---10 مهر 1393

دهنم را ببندید...
چشمانم بازمیشوند...
چشمانم راببندید...
اشکهایم جاری خواهد شد....
اززیر دستانتان بیرون میزند.....
وحرفهای من را خواهد زد....
(خودم گفتم)


sadegh
ساعت22:38---10 مهر 1393
biiiiiig liiiiiiiiiiiiiiike

توحید
ساعت22:36---10 مهر 1393
سلام وبت عالیه ...
قالبت یه ذره سنگینه ...
ولی قالبت با موضوع مچ شده ...
ممنون که بهم سر زدی ...
یا حق ...


فاتح
ساعت22:35---10 مهر 1393
سلام وب خوبی داری موفق باشی به وب منم سری بزن

میلاد
ساعت21:47---10 مهر 1393
خیلی وبلاگت خوبه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:, ] [ 15:27 ] [ Asemoon ] [ ]